all about him :') hanya tggal kenangan ~

haii :D lamak sudahh aku sik update blog tok tapi siktauk paal hati aku rasa nak update n nak luahkn sesuatu dlm blog tok . hope korng fhm la apa mksd aku dlm blog tok . okayy start the fes story yaa . okay sekarng kehidupan aku semakin berubahh . skrng aku dh smbng belaja kt harina consultancy servise . cita sal blajar kt sia , aku da brknalan dgn sorng lelaki brnama kennedy . yahh i know dia iban kn . tapi aku tahu asal usul dia sbenarny melayu . fes aku krimlsm dgn ny . just pertama kali tapi ny trus mtk num aku. mula mula aku mmng sikmok bg sbb aku tauk mn dh berkwn tok kompem bergrk . sbb ya aku sikmok. tp d sbbkn aku brkenan juakk dgn ny ya . so aku bg la. actually mmng rmai orng mtk num fon aku tp aku sikmok bagi sbb aku sikmok orng tauk num aku bahh . aku tok dh byk kali tuka num fon dlm setahun . lejuk juakk aku mn nak tuka gik . sal num fon tek , ya yatie bg dgn neddy . dhny bagi . alu neddy ya msg aku . yahh msg pnya msg kn. hujung hujung ny mek 2 kapel. cita sal kapel dgn ny tok. hemm mmng bestt  . ny salu polah aku hppy. actually aku mngaku yg aku gik syg ny . tp aku terpksa putuskn ny sbb aku dh sik tahan kenak tipu , cita orng sia sitok pdh ny ada grk . byk prkarany tipu aku . aku ne tahan . prtama kali ny tipu aku . aku tyk ny. da fb sik ny pdh sikda . skali aku siasat sbnarny ada n aku trnmpk ny married dgn sorng ompuan . aku siktauk sapa ompuan ya mybe grk ny kot. hanco hati aku tgok hal ya . start dr sia pikiran aku dh brfikir mcm mcm .dhya aku tyk gk. jwb dgn jujo ada fb sik. dhya bruk ny pdh bena . lepas ya aku mtk emel n pss fb ny . ny mdh ex ny pegang . ya aku pdh. mn bena ex ny pegang paal ny sik tuka married lm fb ny ya . dr sia aku trpkir ny gk da hbungn dgn ompuan ya. dh aku tauk sal ya aku mtk num ompuan ya . tpi ny bg num apittt!!!!!!!!!! ya plh aku gerammm alu rasa aku nak mrh. dhya selang bbrapa kemudian . da orng text aku mdh nedyy ya ada grk . mula mula aku buat siktauk jk tapi.msg pnya msg aku rasa mcm bena bahh . okayy aku sbarr masa ya . sbr n terus sbr .